Master team nudi vam sveobuhvatnu podršku za redovno održavanje ali i vanredne intervencije na teritoriji čitave Republike Srbije.
Nakon kupovine sigurnosne opreme u Master Team-u možete se na nas osloniti za sve vrste redovnih i vanrednih servisnih intervencija.
Znamo da je kvalitetna postprodajna podrška podjednako važna kao i sam proizvod, zbog čega naš tim u servisnom centru kontinuirano ulaže u primenu najnovijih alata uz neprekidno stručno usavršavanje naših tehničara.
Time smo osigurali da oprema kupljena u Master Team-u uvek funkcioniše na najvišem nivou performansi.
Bez obzira da li imate potrebu za redovnim održavanjem ili vanrednom popravkom, možete računati na nas da brzo i efikasno rešimo svaki problem.
Redovno stručno servisiranje osigurava da sefovi ostanu u optimalnom stanju, čime se sprečavaju potencijalni kvarovi koji bi mogli dovesti do neovlašćenog pristupa ili oštećenja sadržaja koji se čuva u sefu.
Ukoliko do kvara ipak dođe, brzom interevencijom omogućavamo vam da pristupite sadržaju sefa, a sam kvar otklanjamo u najkraćem mogućem roku.
Koje vidove podrške možete dobiti u Master Team-u:
U Master Team-u možete dobiti i uslugu ankerisanja sefova, tj. pričvršćivanja sefova za podlogu čime se obezbeđuje dodatna sigurnost.
Nudimo dve vrste ankerisanja, mehaničko i hemijsko, koje birate u zavisnosti od vrsta i stanja podloge, težine i dimenzija sefa, kao i specifičnih bezbednosnih zahteva.
Postupak ankerisanja sprovodi naš stručni tim obučen od strane proizvođača sefa.
Uz bilo koji deo sigurnosne opreme koji kupite u Master Team-u dobijate i našu kontinuiranu podršku kako biste kupljeni proizvod koristili što duže.
Kod nas dobijete:
Naša je preporuka da se redovan/preventivan servis brojača novca i mašina za obradu novca radi minimum dva puta godišnje, a idealno bi bilo četri puta godišnje.
Za sortere novca velikog kapaciteta sa 4 i više odeljaka za sortiranje, kao i mašine za deponovanje novca čak se preporučuje servis jednom mesečno.
Za sefove i pakerice ne radimo redovno održavanje, jer se u praksi pokazalo da za tim nema potrebe.
Vanredni servis treba obaviti kada se dese problemi sa normalnim funcionisanjem uređaja, u slučaju sigurnosnih incidenata (provala, vandalizma) kada može biti potrebno hitno pregledati i eventualno popraviti opremu, ukoliko uređaj prijavljuje grešku itd.
Tipične situacije koje ukazuju da je sigirnosnoj opremi neophodno servisiranje su:
Ne čekajte da se neki od ovih kvarova dogodi. Kontaktirajte nas i na vreme zakažite servisiranje vaše sigurnosne opreme.
Kako možemo da vam pomognemo?
Ukoliko imate bilo kakvo pitanje, nedoumicu ili vam je potreban savet, Master team vam je na raspolaganju. Za vas pronalazimo najbolja rešenja koja dugogodišnjim zalaganjem implementiramo na zadovoljstvo naših cenjenih, mnogobrojnih kupaca.
PITAJTE NAS